marți, 7 februarie 2012

Colectia de Sf. Valentin - continuare -

V-am spus ca mai am accesorii pentru Valentine's Day :P.
Medalioane in forma de inimioara fiecare avand pretul de 10 lei. Cel albastru este vandut.

Cercelusi cu surub in forma de inimioara pe diferite culori. Modelul de pe cercei mie imi seamana cu dantela doar ca mai dragut :P. La comanda se pot realiza pe orice culoare.
Pret 6 lei perechea.


Cercei trandafirasi rosii. Pret 6 lei.
Cercei fundite rosii. La comanda se pot realiza pe diferite culori.
Pret 6 lei
Set format din cercei cu surub si inel tot cu modelul ca de dantela :D.
Am si eu un inel asa doar ca al meu este bleumarin :X. Am primit foarte multe laude pentru el :P
Inelul este 8 lei iar cerceii sunt 6.

Pentru inscrieri la Giveaway click aici.

2 comentarii:

Made by Irina R. spunea...

Foarte frumoase!..Mai ales ultimul set:*

Butterfly Timi spunea...

mersi :P

Receive All Free Updates Via Facebook.