sâmbătă, 6 iulie 2013

And we are back in business :D

Hello!
Am intrat în vacanţă... aşa că săptămâna asta am avut timp să tot lucrez :D, începând cu ce puteţi vedea mai jos. Accesoriile am vrut sa fie de inspiraţie aztecă, cât de cât :D. Voi ce ziceţi, au ieşit? :))

Inel în culori cât mai vii formate din zigzag-uri, numai bun de vară. Are diametrul de aproximativ 3 cm iar cadrul inelului este reglabil. Preţul este de 10 lei.

 Cerceluşii sunt la set cu inelul. Preţul lor este de 6 lei.

 Cercei cu tortiţe tot în zigzag. Nuanţele sunt mai vii în realitate, mi se pare că poza este cam întunecată :D. Preţul lor este 10 lei.

 Şi o pereche de cerceluși mai cuminţi :D. Preţul este de 10 lei.


Bijuteriile sunt lucrate manual din fimo/clei polimeric. 
Pentru orice informaţii sau comenzi îmi puteți lăsa comentarii sau mailuri la adresa cool.accesories@yahoo.com.
O săptămână frumoasă vă doresc! Și pentru cei care abia au terminat cu examenele/bacul, vacanță plăcută!


Un comentariu:

Unknown spunea...

Sunt foarte frumoase si colorate,numai bune pentru vara:D

Receive All Free Updates Via Facebook.