miercuri, 7 martie 2012

Set

Cum in ultima vreme m-am ocupat tot timpul cu altceva, comenzi, scoala, examenul de Cambridge (pe care sper sa il si iau :))) nu prea am mai avut timp de facut chestiute noi. Aveam de mult timp facute bazele pentru set dar ma tot gandeam sa le pictez
chiar daca sunt complet paralela la acest capitol. Asa ca le-am tot lasat sa zaca intr-o cutiuta pana intr-una din zile cand mi-a venit inspiratia :)). Le-am "pictat" cu mai multe straturi de oje iar deasupra am mai adaugat un lac special ca sa reziste.
Mi-a placut foarte mult rezultatul final si sper sa va placa si voua!
Inelul este 10 lei iar cercelusii sunt 6 lei.



Iar in incheiere va amintesc ca va astept desenele pentru concurs pana la data de 11 martie. Mai multe detalii gasiti aici.

Niciun comentariu:

Receive All Free Updates Via Facebook.