sâmbătă, 1 octombrie 2011

Roses necklace & tag

Heei, scuze că a trecut atât de mult timp de la ultima postare dar între şcoală şi meditaţii îmi mai rămâne prea puţin timp liber pe care oricum îl umplu cu un teanc de teme…
So, astăzi vă prezint un colier pe care l-am făcut mai demult dar n-am avut când să îi fac poze. Este realizat din fimo şi margeluţe dispuse pe accesorii metalice de bronz.
Preţul este de 15 lei.


+ un mic tag pe care l-am luat de la Happy Accesories şi pe care îl dau mai departe tuturor celor care nu l-au făcut încă.

1. Să începem cu ceva simplu. Revista preferata. Argumentaţi.
Hmmm… sincer un prea citesc reviste… cred că cel mai des răsfoiesc revistele cu reclame, şi asta mai mult din plictiseala :D

2. Culoarea preferată.
Îmi plac culorile pastelate dar în general culoarea mea preferată se schimbă de la o zi la alta :D depinde de starea mea de spirit.

3. Serialul preferat.
Ar fi mai multe. Îmi plac Grey`s Anatomy, Gossip Girl şi Pretty Little Liars care le urmăresc acum, dar mai sunt şi altele.

4. Emisiunea preferată.
Îmi plăcea What not to wear dar de la un timp nu am mai văzut-o.

5. Cartea preferată.
Şi aici sunt mai multe. Stiu că par o adolescantă de 14 ani dar îmi plac seriile Amurg şi Harry Potter :D. Îmi mai plac Dama cu camelii, Mândrie şi prejudecată şi cărţile horror.

6. Cântecul preferat.
Momentan adooor I see the Light din Tangled. Şi în semn de adoraţie am melodia ca ton de apel :X.



7. Filmul preferat.
Tot Tangled. M-am uitat de atâtea ori că am început să le învăţ şi replicile.

8. Blogul preferat.
Îmi plac toate blogurile pe care le urmaresc :D

9. Cântăreţul preferat.
Maroon 5, Lady Gaga, Adam Lambert, Rihanna, The lonely island, Pink şi mulţi alţii.

10. Ţara preferată.
Aş alege Elveţia. Totul este atââât de verde :X

Niciun comentariu:

Receive All Free Updates Via Facebook.